Adresa: Craiova, Bulevardul Nicolae Titulescu nr. 22
Telefon: 0251/407.012
Sef Serviciu: Stamin Daniela
Serviciul urmarire contracte si patrimoniu este format din doua compartimente:
- Compartiment urmarire contracte
- Compartiment patrimoniu
Atributiile Compartimentului urmarire contracte
- fundamentarea documentelor privind necesitatea produselor pentru care trebuie organizate proceduri de achizitii publice si transmiterea acestora catre Serviciul achizitii publice;
- derularea si aprobarea referatelor de necesitate emise de centrele subordonate D.G.A.S.P.C. DOLJ in aplicatia SMARTREF;
- urmarirea prin intermediul aplicatiei SMARTREF a contractelor de furnizare de produse, intocmirea notelor de comanda si transmiterea catre furnizori;
- urmarirea transferurilor de produse intre magazii si centre;
- verificarea concordantei intre cantitatile si preturile din contract -comanda - factura;
- verificarea, descarcarea si transmiterea facturilor la Serviciul economic si financiar contabil in vederea efectuarii platii;
- gestionarea bunurilor aflate in magazii (alimente, materiale igienico-sanitare, rechizite, materiale si obiecte de inventar);
- asigurarea unui stoc minim de produse alimentare, materiale de curatenie, igienico-sanitare, rechizite si materiale in magaziile centrale;
- distribuirea produselor si intocmirea notelor de transfer intre magaziile centrale si centrele subordonate D.G.A.S.P.C. DOLJ in functie de referatele de necesitate;
- corelarea stocurilor din magazie cu stocurile inscrise in balantele analitice;
- gestionarea si administrarea bunurilor institutiei aflate in teren pe categorii si locuri de folosinta (obiecte de inventar si mijloace fixe);
- participarea la inventariere atunci cand se fac predari/primiri de gestiune, cât si atunci când se face inventarierea anuala;
- indeplineste orice alte atributii prevazute de reglementarile legale in vigoare.
Atributiile Compartimentului patrimoniu
- organizeaza si efectueaza la timp operatiunile de inventariere a patrimoniului, a valorilor materiale si banessti conform O.M.F.P. 2861/2009;
- urmareste, in urma efectuarii inventarierii anuale, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar care au durata de functionare expirata;
- tine evidenta extrabilantiera a garantiilor de buna executie pentru investitii;
- tine evidenta sintetica si analitica a mijloacelor fixe, intocmeste note contabile aferente acestora, respectiv intrarea, miscarea si iesirea din evidenta contabila;
- tine evidenta extrabilantiera a mijloacelor fixe aflate in administrare;
- respecta incadrarea in Lista de investitii aprobata de Consiliul Judetean Dolj;
- intocmeste situatii statistice referitoare la investitii;
- urmareste corelatia dintre sumele alocate in buget la titlul ,,Cheltuieli de capital” conform clasificatiei bugetare si lista de investitii aprobata de C.J.D.;
- urmareste incadrarea mijloacelor fixe in grupe conform Hotarârii 2139/30.11.2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe impreuna cu persoanele desemnate din cadrul Serviciului analize tehnice, sanatate, securitate si situatii de urgenta;
- se ocupa cu indosarierea documentelor de proprietate pe fiecare imobil si teren;
- intocmeste Registrul numerelor de inventar pentru mijloacele fixe intrate in institutie;
- efectueaza lunar calculul amortizarii mijloacelor fixe corporale si necorporale si inregistreaza in contabilitate.
- indeplineste orice alte atributii prevazute de reglementarile legale in vigoare.